Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Δευτέρα, 4 Απριλίου 2011

Ενα παιχνιδι που αρχισε το 2008 η αμελιε ειναι η αφορμη...

ΤΟ 2008 Η ΓΛΥΚΙΑ ΑΜΕΛΙΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ  roadartist.blogspot.com/2008/06/blog-post_22.html.ΣΗΜΕΡΑ ΕΓΩ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΛΙΓΟ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΓΙΆΥΤΟ....
1. παρε μια πενα
2. βουτα την στο μυαλο σου
3. γραψε 3 προτασεις για πραγματα που θα ήθελες να αλλαξεις και δε σου αρεσουν στον κόσμο
4. προσκαλεστε οσους θελετε...

Η δικη μου η πένα μου λέει να γραψω πως....
1.Θα ηθελα ο κοσμος να ηταν αγνός οπως παλιά και να μπορει να εχει καποιον να στηριχθει αν χρειαστει και οχι να φοβαται μην τον σχολιασει ή τον κουτσομπολεψει.
2.Θα ηθελα να μπορω να ζησω χωρις προβλήματα υγειας μεχρι τα βαθια μου γεραματα και να χαρω την ζωη χωρις να χρειαζομαι συνταγες απο γιατρους και αποδειξεις περιμενοντας αμετρητες ωρες στα κεντρα υγειας.
3.Θα ηθελα ο κοσμος να ζει μονο για την αγαπη ,ενωμενος να πολεμα το κακο και να βλεπει σαν βασικo του μελημα την αναγκη να προσφερει και να συνυπαρχει και οχι να πνιγεται σε πελαγη υπερκαταναλωτισμου,  μιμητισμου και ενος συνεχους κυνηγιου αποκτησης αγαθων.


Η αληθεια ειναι πως ειναι τοσα πολλά αυτα που θελω να αλλαξω αλλά πιστευω  πως αυτα ειναι τα πιο βασικα για αρχη.Σας προσκαλω να συμμετεχετε οσοι  νιωθετε πως και σεις οτι ο κοσμος μας χρειαζεται ενα refresh!
 

1 σχόλιο:

marilise είπε...

υπέροχο θα το κάνω και γω