Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τετάρτη, 6 Απριλίου 2011

Πασχαλινες ιδεες για λαμπαδες.

Σημερα ειχα λιγο χρονο και αποφασισα να ασχοληθω με ντεκορ λαμπαδας.Ετσι εχω να σας προτεινω πλεκτα λουλουδακια πανω σε λαμπαδα και συναρμολογουμενο σε κομματια πολυμερικο πηλο.
Τα κομματια του πηλου μπορειτε να τα χρωματισετε και να τα ενωσετε με συρμα ή κορδελες.Η ακομα να βαλετε πανω σε σχηματα πηλου χαντρες και να τα πιεσετε για να κολλησουν.

Σας δειχνω τον τροπο αλλα το αποτελεσμα αυριο.Δεν εχω και τοσο χρονο!Φιλακια .Τα λεμε .Και οσοι θελουν να παιξουν περιμενω τις δικες τουςσυμμετοχες και  απαντησεις στο παιχνιδι .

3 σχόλια:

apinkdreamer είπε...

πολυ ομορφες οι ιδεες σου!!!

Maria Z είπε...

Περιμένω το αποτελεσμα!!! Είμαισίγουρη οτιθα είναι πανέμορφο!!!

sweet dreams είπε...

Εγινε λιγο ασκημουλικο αλλα εχει πλακα .θα το βαλω στο σαιτ το βραδυ.φιλακια