Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Δευτέρα, 11 Απριλίου 2011

ατυχια!ηθελα να βαλω τις φωτο με το ανθρωπακι απο πηλο καθως και τα στεφανακια απο ζυμαρι αλλα εχασα το καλωδιο....

Μολις το βρω θα τις βαλω οκ? Λοιπον γραψτε μια συνταγη για ζυμαρικα στολιδακια ή στεφανακια.
                                            


ΥΛΙΚΑ

    2 ΠΟΤΗΡΙΑ ΑΛΕΥΡΙ
 1 ΠΟΤΗΡΙ ΑΛΑΤΙ
  2Κ. ΣΟΥΠΑΣ ΛΑΔΙ
3/4 ΠΟΤΗΡΙ ΝΕΡΟ
  ΤΟ ΠΛΑΘΕΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ .ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

2 σχόλια:

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Ευχαριστούμε για τη συνταγή, είναι ότι πρέπει, εάν δεν έχεις σπίτι πηλό, ή κάτι σχετικό...
Πού ΄ναι, πού 'ναι το καλώδιο...;
Πώς στο καλό γίνεται, όταν χρειάζεσαι κάτι οπωσδήποτε, τότε να το χάνεις;
Το παθαίνω κι εγώ συχνά...

Rena Christodoulou είπε...

ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ!!!!!!!!!!!!!
ΝΟΣΤΙΜΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ!!!!!!!
ΘΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!!!!!!!!