Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τρίτη, 19 Απριλίου 2011

Πως να δημιουργησετε νεα ρουχα απο παλιο τζιν για τα παιδια σας.

ΟΡΙΣΤΕ ΤΟ ΣΕΤΑΚΙ ΜΑΣ!

Πήρα το τζιν και το εκοψα κοντο για να το κανω σορτσακι και μετα ανοιξα τα μπατζακια και τα ξαναεραψα για να τα κανω τοπακι .Αυριο θα σας δεοξω πως γινανε στην τελικη μορφη τους.Καλες δημιουργιες!

4 σχόλια:

Happy Kathy είπε...

Omorfo fainetai!!Anupomonw gia to teliko apotelesma!!!

Ανεράιδα είπε...

πολύ χρήσιμο! Καλή Ανάσταση!

sweet dreams είπε...

Επισης γλυκια μου οτι ποθεις!

sweet dreams είπε...

Το ιδιο και σε σενα και στην οικογενεια σου.Φιλακια και Καλο Πασχα!