Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Πέμπτη, 28 Απριλίου 2011

Ενα ευκολο δωρακι.





Οπως σας εχω ηδη πει ποτε μην πετατε κουτακια ή ειδη συσκευασιας απο δωρακια.Ενα απλο κουτακι μπορει να φανει πολυ ομορφο με το καταλληλο ντεκορ απο πανω.Εμενα το δικο μου εχει απανω ζωγραφισμενες πεταλουδες και κολλημενες χαντρες και σρο εσωτερικο καραμελες και σοκολατακια.Το δικο σας μπορει να περιεχει ενα κοσμημα!Καλη επιτυχια!

5 σχόλια:

Happy Kathy είπε...

Xronia pollaaaaaa!!!Mia gluka einai to koutaki sou mprabo!! :-))

sweet dreams είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ!

sweet dreams είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ!

Yris είπε...

Τέλειο το κουτάκι και φοβερή σαν ιδέα!

Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη!

Maria Z είπε...

Eγινε πανέμορφο!!!