Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2011

ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ !

    ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΝΟΜΑΣΤΕ,ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ Ή ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΑΣ  .Η ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΟΥΜΕ ΛΙΓΑΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ,ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ? ΔΕΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ .....ΙΣΩΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΟΣΟΙ ΔΕ ΝΙΩΘΕΤΕ ΑΝΕΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ..http://www.houselife.gr/home_decoration/gr/3

2 σχόλια:

Βίκυ είπε...

Καλώς σε βρίσκω!Μμμμμ, ωραίο link....θα μου φανεί χρήσιμο!μετακομίζω σε 2 βδομάδες και θα πραγματοποιήσω την αλλαγή που λες κι εσυ!

sweet dreams είπε...

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ!ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ...