Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τρίτη, 26 Ιουλίου 2011

Αγαπημενοι μου φιλοι γεια σας.

Σημερα εχω την χαρα  να σας παρουσιασω την δημιουργια μου με θεμα τον ηλιο που ειναι υποψηφιο για την συμμετοχη στον διαγωνισμο της pink dreamer .Ελπιζω να σας αρεσει!Για να πω την αληθεια ηθελα να γραψω και ενα ποιημα ή να κανω κατι διαφορετικο σαν κολαζ .Τελικα κατεληξα σε αυτο.....

4 σχόλια:

apinkdreamer είπε...

καλημερα!! ειναι πανεμορφο!!!καλη σου επιτυχια!!!

sweet dreams είπε...

Ευχαριστω καλη επιτυχια σε ολους!

Λενα είπε...

καλη επιτυχια ευχομαι

maya:) είπε...

πολύ ζηωρό και όμορφο!!!καλή επιτυχία!!!