Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Πέμπτη, 25 Αυγούστου 2011

ΜΙΑ ΝΕΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ .Time Lapses .

Σημερα το απογευμα εχει ενα γλυκο καλοκαιρινο αερακι!Τοσο γλυκο που σε κανει να αναπολεις τις στιγμες εκεινες που περασες στις  διακοπες σου.Πριν ομως απο αυτο αρχισε ξαφνικα να φυσα δυνατα τοσο που δεν προλαβα να κλεισω την ομπρελα στο μπαλκονι και δυστυχως μου την εσπασε.Δεν πειραζει ομως εμεις να μα στε καλα!Αυτο το αερακι μου φερνει οιστρο και ετσι οπως θροιζει πανω στα φυλλα και τα κανει να κινουντα θυμηθηκα ενα βιντεο που σε αυτο οι καλλιτεχνες αντι για ηχους κανουν τα χρωματα να θροιζουν.Ειναι κατι σαν την τεχνικη που κανουμε εμεις οι γυναικες με τα μανο πάνω στα νυχια μας και το σχεδιο λεγεται marble δηλαδη μαρμαρο.Σας αφηνω να το απολαυσετε!
http://youtu.be/Gyktr2OI4v4

4 σχόλια:

maya:) είπε...

υπέροχο!!!!!!!!!!

Μάνια είπε...

Πολύ καλό και πρωτότυπο!

χρυσάνθη είπε...

Γλυκό όνειρο πέρασα να μάθω νέα σου και να σου ευχηθώ καλό φθινόπωρο!!!!

sweet dreams είπε...

Ευχαριστω καλη μου και σε σενα ,ευχομαι τα φθινοπωρινα φυλλα να ερθουν πρωτα στο δικο σου το παραθυρι και να σκεπασουν το τζαμι σχηματιζοντας νοτες γλυκες σαν μελωδια.Φιλακια.