Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Παρασκευή, 16 Σεπτεμβρίου 2011

Μην το βαζετε ποτε κατω!Ειστε μοναδικοι!


Oταν ενιωθα ασχημα και ημουν στις μαυρες μου απο διαφορα αρνητικα και δυσαρεστα γεγονοτα ή καταστασεις που παιρνουσα αποφασισα να δημιουργησω το μπλοκ μου καταναλώνοντας το χρονο μου σε δημιουργικα πραγματα.Η αληθεια ειναι πως αυτο ηταν μια υπεροχη κινηση που δεν ματανοιωσα ποτε.Την ενισχυση ομως της θετικης σκεψης και την αντληση συνεχους ενεργειας και αυτοπεποιηθησης συνεχιζει να μου την δινει ενα βιβλιο που ειδα τυχαια σε ραφι μεγαλου σουπερμαρκετ. Για οσους αισθανονται πολλες φορες πως η ζωη τους φερεται ασχημα και συνεχως παραπονουνται πως τους αδικουν ή ακομη για οσους θελουν να νιωσουν ευχαριστα και θετικα σας το προτεινω ανεπιφυλακτα. Ελπιζω να σας βοηθησει οπως εμενα να αλλαξετε καποιες αντιληψεις που εχετε.Μετα το "Μυστικο" ειναι το δευτερο βιβλιο αυτου του ειδους που διαβαζω κι ευχομαι να υπαρξουν και αλλα εξισου τοσο ωραια. Να εχετε ενα καλο βραδυ και να μην ξεχασω να καλοσωρισω για μια ακομη φορα τα νεα μελη του μπλοκ ΑΙGLI,BLACK SPARROW ,CREΤIVE JOURNEY DEPPY 11,KEIRINI3,YRIS,PELAGIA ,EVIE SMARTMANIA,MAYA'S FAIRYTALE,SPIRTOKOUTO,BIKY,PXRISTODOULOU,MARIE I LOVE CREATIONS .Aν ξεχασα καμμια ή κανεναν ενα μεγαλο ΣΟΡΡΥ!!!!!!!!!!ΚΑΙ ΈΝΑ ΜΙΚΡΌ ΔΩΡΆΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.
Να εχετε ενα καλο σαββατοκυριακο!

4 σχόλια:

Marie είπε...

Θα συμφωνήσω μαζί σου! Πιστεύω πως όλοι έχουμε περάσει κατά περιόδους αδικημένοι, πληγωμένοι, αδύναμοι κλπ και δε θέλει πολύ αυτά τα αισθήματα να μας οδηγήσουν ακόμα και στη κατάθλιψη.. Το secret πραγματικά το λάτρεψα και το'χω σαν βάση στη ζωή μου. Ανυπομονώ να αποκτήσω και αυτό το βιβλίο που μας προτείνεις σήμερα! Σε φιλώ!!!

Κατερινα είπε...

Καλημέρα!
Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!

sweet dreams είπε...

Επισης καλη μου!

Βάσω Παππά Vasso Pappa είπε...

ΜΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ!!! ΘΑ Σ΄ΕΠΙΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΣΥΧΝΑ!!! ΚΑΛΩΣ ΑΝ ΚΑΙ ΤΥΧΑΙΩΣ ...ΣΕ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ!!! ΚΑΛΟ ΑΠΟΜΕΣΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ Ο,ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!