Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Σάββατο, 22 Οκτωβρίου 2011

Χριστουγεννα!!!!!!!!!!!!!!

Ξερω ειναι πολυ νωρις ακομη να μιλαμε για την πιο αγαπημενη γιορτη ολων των παιδιων αλλα των μεγαλων.Επειδη ομως οι καιροι που ζουμε ειναι πολυ απαιτητικοι ισως το φετινο καλαθι μας να ειναι πιο μικρο.Δεν απαελπιζομαστε ομως αρκει να υπαρχει διαθεση και δημιουργικοτητα. Μπορουμε λοιπον να κανουμε πολλα πραγματα αρκει να μην πεταμε τιποτα.Κρατηστε οτι κορδελα σας εχουν δωσει απο προσλκητηρια ή γλειφιντζουρια,πολλα απο χαρτια κουζινας ,παλια υφασματα,φυλλα περιοδικων,χρωματιστες χαρτοπετσετες ή οτι άλλο νιωθετε πως ισως να σας φανει χρησιμο.Ετσι μπορουμε οικονομικα να δημιουργησουμε μια ωραια  Χριστουγεννιατικη ατμοσφαιρα .Δεν ειναι νωρις για να αρχιζουμε να ετοιμαζουμε τα στολιδια μας καθοτι και αυτα απαιτουν τον ιδιαιτερο χρονο τους.Ετσι λοιπον εψαξα και βρηκα αρκετα ενδιαφεροντα πραγματα.οπως αυτο εδω το βιντεο.http://youtu.be/EPXe9vvykKs Ελπιζω να σας δωσει μερικες ιδεες .Μολις βρω λιγο χρονο θα προσπαθησω να φτιαξω και γω δικα μου και να σας τα δειξω. Nα εχετε ενα καλο σαββατοκυριακο.....sweetdreams

Δεν υπάρχουν σχόλια: