Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2011

STAND ΓΙΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΠΥΡΓΟΣ ΡΑΠΟΥΝΖΕΛ

ΤΕΛΙΚΑ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΘΙΣΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΡΟΥΤΙΝΑ.ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΣΑΝ ΨΑΡΑΚΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΟ!ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΕ ΟΤΙ ΥΛΙΚΑ ΕΙΧΑΜΕ  ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΦΤΑΣΕ ΣΕ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ.ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΜΠΕΡΔΕΥΩ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΦΤΙΑΞΑΜΕ,ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΥΛΙΚΑ.
ΠΗΡΑΜΕ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ ΑΠΟ ΠΑΤΑΤΑΚΙΑ SPRINGLES ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΑΜΕ ΕΝΑΝ ΚΩΝΟ ΑΠΟ ΧΑΡΤΟΝΙ ΣΤΗΝ ΟΡΟΦΗ.ΕΠΕΙΤΑ ΝΤΥΣΑΜΕ ΤΗΝ ΟΡΟΦΗ ΜΕ ΚΛΩΣΤΗ ΠΛΕΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΒΑΨΑΜΕ ΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΣΕ ΠΡΑΣΙΝΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕ ΜΑΝΟ ΚΑΙ ΒΑΛΑΜΕ ΑΣΗΜΟΣΚΟΝΗ.ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΝΑΜΕ ΤΡΥΠΕΣ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΜΕ ΞΥΛΑΡΑΚΙΑ ΓΙΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ .ΜΕΤΑ ΤΑ ΝΤΥΣΑΜΕ ΜΕ ΚΑΤΙ ΧΝΟΥΔΩΤΑ ΣΥΡΜΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΡΕΙ ΠΡΙΝ ΚΑΙΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΖΑΜΠΟ.ΤΕΛΟΣ ΚΟΨΑΜΕ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙ ΑΠΟ ΜΑΥΡΟ ΚΑΝΣΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΛΛΗΣΑΜΕ ΣΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΜΑΣ.ΕΠΕΙΔΗ Ο ΠΥΡΓΟΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΞΥΛΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΡΑΠΟΥΝΖΕΛ ΤΗΣ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΛΛΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΙΧΑΜΑΛΩΤΗ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΥΡΓΟ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΕΚΕΙ Η ΚΑΚΙΑ ΜΑΓΙΣΣΑ ΜΗΤΡΙΑ ΤΗΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΓΩ  ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΥ.ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΤΗΣ ΟΛΑ ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΛΙΕΔΑΚΙΑ ΤΗΣ.Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΧΑΡΗΚΕ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΠΙΖΟΥΘΗΚΗ ΤΗΣ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: