Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2011

Μια καλησπέρα σε ολους τους μπλοκοφιλους!

Παιδια εχουμε καιρο να ανταλλαξουμε κουβεντες και ευχομαι να ειστε ολοι καλα.
Το ξέρω πως ο καιρός που ζουμε ειναι πολυ δυσκολος γι'αυτο σας ζητω να μην το βαλετε κατω.Οσο μπορειτε το κεφαλι ψηλά.Δυστυχως ειναι ευκολο να το λεμε αλλα μια ζωη εμεις ο λαος την πληρωνουμε την νυφη,παρολα αυτα μην αφησετε την διαθεση σας να κατεβει πολυ κατω ,προσπαθηστε να ανεβειτε λιγο γιατι σας αξιζει να γελατε!Τα Χριστουγεννα πλησιαζουν και το φετινο τραπέζι θα ειναι απο περυσι πολυ πιο μικρο.Τα δωρα επισης αλλά μην ανησυχειτε ολοι θα ειμαστε το ιδιο !Πιστευω πως θα γυρισουμε ολοι στο παρελθον .Ο κοσμος θα αρχισει να κανει δικα του χειροποιητα πραγματα με φθηνα υλικα αλλα πολύ κοπο.Και φυσικα αυτα θα ειναι μονάκριβα!
Ευχομαι να ειστε γεροι και δυνατοι για να δημιουργησουμε και φετος μαζι ωραια πράγματα.Αρχισα ηδη τις χριστουγεννιατικες κατασκευες μου με πολυ απλα υλικα που ολοι μπορουν να αγορασουν καθως και με πραγματα που ολοι εχουμε την ταση να ξεφορτωνομαστε. Γι' αυτο μην πετατε τιποτα,ολα μπορει να φανουν χρησιμα οπως εχω ξαναπει στο παρελθον.Μόλις μπορεσω θα σας δειξω με απλα βηματακια πως να κατασκευασετε ενα χαρτινο χριστουγεννιατικο δεντρο και εναν Αι βασιλη στο ελκυθρο .Φιλακια και καλο βράδυ.......

Δεν υπάρχουν σχόλια: