Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2011

Γεια σας για μια ακομη φορα.




Αυτο λοιπον το δεντρακι μοιαζει πολυ με τα περσυνα του νοεμβριου που εχω ηδη αναρτησει απλα το μεγεθος του ειναι μισο μετρο και μοιαζει στο μεγεθος με αυτα τα δεντρακια που μπορεις και τα βαζεις πανω σε επιπλα.Φυσικα τωρα ειναι χωρις την διακοσμηση του.
Σημερα βαζω τις φωτο απο τα υλικα που χρησιμοποιησα και καποια στιγμη θα βαλω τα πατρον και την τελικη μορφη τους .Συγνωμη που αργω αλλα η κορη μου σημερα αν και δημοτικο ειχε δυο διαγωνισματα βλεπετε ερχονται και οι ελεγχοι σε λιγο καιρο!

Αυτο το καφε πραγμα που βλεπετε ειναι οτι εχει απομεινει απο μια τσαντα που περυσι ειχα κανει και γοβακι θηκη για δακτυλιδια. Εψαχνα που λετε να βρω κατι σε καφε χρωμα μια που ηθελα να κανω ελαφακια.Δυστυχως το υφασμα δεν εφτασε για δυο οποτε θα αρκεστουμε στο ενα. Εκοψα ενα ορθογωνιο σχημα να γεμισω για σωμα,εναν κυκλο που τρυπωσα γυρω γυρω να γινει σαν πουγγι και να μπορεσω να το γεμισω με υαλοβαμβακα που μου περισσεψε απο παλια μαξιλαρακια (γι'αυτο οπως σας ειπα μην πετατε τιποτα) και το κρατησα. Και τελος τα ποδαρακια σε σχημα λιγο προς το τριγωνικο σαν αυτο που βλεπετε για ποδαρακια.Τελος εραψα αυτια,κερατα ,κεντησα στομα κια κολλησα ματακια που αγορασα ετοιμα σε σακουλακι και συναρμολογησα ολα τα υπολοιπα μελη.
Αυτα τα λιγα για σημερα φιλακια πολλα και καλο βραδυ.Τα λέμε σύντομα.......




2 σχόλια:

apinkdreamer είπε...

καλημερα! καλες δημιουργιες και καλη επιτυχια στην κορη σου!!

sweet dreams είπε...

ευχαριστω καλη μου μαγισσουλα ,το μηνυμα σου με ανεβασε λιγο μια που δεν ειμαι και στις καλυτερες μου.Να εισαι καλα,και καλη σου μερα!