Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2011

ολοι λιγο πολυ λατρευουμε τα ροδια και επειδη κατα καιρους εχουμε δει ολοι αναρτησεις με αυτα ως θεμα αποφασισα να σας δειξω και γω κατι απλο.

Για οσους εχετε ροδιά στον κηπο σας ή στο χωριο σας μπορειτε να τα βαψετε με σπρει σε χρυσο ή ασημί οπως εκανα στην εικονα και να βαλετε σε μερικα σημεια χρυσοσκονη με glitter.Οπως επισης να αποξηρανετε πορτοκαλια και να τα χρησιμοποιησετε για ντεκόρ στην πιατέλα ή οπου αλλου θέλετε.

2 σχόλια:

ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ είπε...

Αυτό δεν το είχα σκεφτεί!!
ευχαριστώ για την ιδέα!!

Ρένα είπε...

Το έχω κάνει και εγώ παλιότερα και μου αρέσει να τα διακοσμώ παντού !!!!!Πολλά φιλιά!!!