Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011

Μόλις τελειωσα το μπισκοτοσπιτο μας μαζι με την μικρή μου!

http://glykesistories.blogspot.com/2010/10/blog-post_31.htmlΣήμερα ηταν μια μiα πολύ ανιαρη μέρα για μενα.Ετσι εκει που καθομουνα και σερφαρα στον υπολογιστη μου μου ηρθε μια ιδεα για μπισκοτοσπιτα.Εψαξα να βρω μπλοκ που θα με βοηθουσανε.Ετσι εφτασα στον παραπάνω συνδεσμο. Αφου τα κοιταξαμε με την κορη μου αποφασισαμε να τελειωσουμε γρηγορα τα μαθηματα μας και να ξεκινησουμε την δραση.Το αποτελεσμα ειναι αυτο το σπιτακι που βλέπετε.Δυσκολευτηκα να ενωσω τα κομματια αλλα αυτη η συνταγη με το δυνατο γλάσο  εδωσε την λυση.Καλο βραδυ...

4 σχόλια:

Ρένα είπε...

Συγχαρητήρια και σε σένα και στή μικρούλα σου!!!!Υπέροχο το μπισκοτόσπιτο !!!!Και ποσο νόστιμο θα είναι!!!!Φιλάκια!!!!

tzeni xr. είπε...

τι ομορφο μπισκοτοδεντρο φτιαξατε!!! Πολλα μπραβο και στην μαμα και στην κόρη!!

maya:) είπε...

μπράβο!!είναι πανέμορφο!!!!καλές γιορτές!!!!!!!!!!! :D

drosostalitsa είπε...

Μπισκοτόσπιτο!!! Τι τέλεια ιδέα

Μπράβο κορίτσια ;)