Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου 2011

ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ...

ΓΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΚΑΛΠΑΣΕΙ ΣΑΣ ΕΧΩ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ.Η ΦΙΛΗ ΜΑΣ ΑΝΕΡΑΙΔΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ.http://aneraida.blogspot.com/2011/11/2011-2012.html
ΜΟΛΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ADD LINK .ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΛΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΜΕΙΛ ΣΟΥ ΑΝΕΡΑΙΔΑ. Ο ΑΙ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΕ ΤΟ ΕΛΚΥΘΡΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ!ΤΟ ΤΑΡΑΝΔΑΚΙ Ο ΡΟΥΝΤΟΛΦ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΔΥΝΑΤΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΡΕΙ ΤΟ ΕΛΚΥΘΡΟ ΤΟΥ ΑΙ ΒΑΣΙΛΗ.ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑ.ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ.ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΑΣ....

4 σχόλια:

Ανεράιδα είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά!! Την καταχώρισες τη συμμετοχή δηλαδή, έ; Καλή τύχη και καλές γιορτές!

sweet dreams είπε...

Επισης και ευτυχισμενα Χριστουγεννα σε σενα και στην οικογενεια σου.

rena είπε...

!
!!!
!!!!!!
!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΥΓΕΙΑ!!!ΕΥΤΥΧΙΑ!!!ΑΓΑΠΗ
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔΟΥΛΕΙΑ!!
ΣΥΝΕΣΗ!!!!
ΟΜΟΝΟΙΑ!
ΕΙΡΗΝΗ!!!!!

[handmade+art] x2 είπε...

Χρονια πολλα με υγεια,αγαπη και αισιοδοξια
Misirlou & maria