Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Κυριακή, 15 Ιανουαρίου 2012

ΤΙ ΚΡΥΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ!!!

Ετσι και γω καθισμένη στο γραφειακι μου ψαχνω να βρω το καινουριο μου θεμα .
Τα Χριστουγεννα περασαν και ισως να ειναι νωρις για τα καρναβαλια αλλα επειδη οι στολες ηταν παντα ενα θεμα που με συνεπαιρνε αποφασισα να κανω μια εισαγωγη στο θεσμο του καρναβαλιου παγκοσμιως και επειτα να σας παρουσιασω υπεροχα σαιτ με πληροφοριες κατασκευης κουστουμιων και μασκων.Ελπιζω να σας αρεσει το θεμα μια που ολοι εχουμε μικρα παιδια που ισως θελησουν να ντυθουν κατι διαφορετικο απο περυσι .Φυσικα ισως το μπατζετ μας να μην συμφωνει με την αγορα κουστουμιου αλλα αν εχουμε λιγη διαθεση η δημιουργικοτητα θα εμφανιστει!
http://newsfree.pblogs.gr/2008/02/h-istoria-toy-karnabalioy.html Η  ιστορια του καρναβαλιου.
Να εχετε ενα καλο βραδυ ,τα λεμε συντομα!

2 σχόλια:

Maria Z είπε...

Πολύ ωραία η ιστορία... φέτος θα ντυθούμε με αυτά που έχουμε.... δύσκολες εποχές!

kiki είπε...

Έχεις δίκιο, καλή διάθεση να υπάρχει και όλα μπορούν να γίνουν!