Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2012

Σημερα σπιτι!

Καλη σας ημερα.Σημερα ειναι μια μερα ανευ σακιδιων μια που το σχολειο μας αποφασισε να παραμεινει κλειστο.Μην εχοντας πιει ακομη τον καφε μου εσπευσα προς τον φορητο υπολογιστη μου .Εχθες  οι χιονονιφαδες που πεφτανε απο το μεσημερι εφτιαξαν ενα μικρο στρωμα που απλωθηκε παντου.Στον δρομο,στα δεντρα στις αυλες ....Το βραδυ γιναν λιγο πιο χοντρες και καταφεραν να δημιουργησουν ενα λεπτο ασπρο πεπλο που φανταζε νυφιατικο. Αυτη η ομορφη εικονα υπαρχει ακομη εξω απο το παραθυρο μου αλλα το χιονι σταματησε να πεφτει. Δεν ξερω αν υπαρχει κατι που να λαχταρουν τα παιδια περισσοτερο απο αυτο.Δυστυχως εμεις θα μεινουμε μεσα μια που η μικρη μου βηχει απο την προηγουμενη φορα που χιονισε .Η γιατρος μου ειπε πως περναει μια ψιλοιωσουλα..Περαστικα λοιπον σε οσους ειναι αρρωστουληδες και πολυ υπομονη.Ισως χιονισει και αλλη φορα και μπορεσετε να βγειτε εξω για εναν χιονοπολεμο.Να εχετε μια ομορφη ημερα!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: