Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Πέμπτη, 8 Μαρτίου 2012

Τι μερα και η σημερινη απο το πρωι μελαγχολικη!

http://www.kipos-deco.gr/prod.php?wr=40

Για οσους ετοιμαζονται να βαπτισουν ή να γινουν νονοι ,οριστε μερικες ιδεες .Αλλα ειναι χειροποιητα με την τεχνη του scrapbooking ,αλλα σε συνδυασμο με λουλουδια και υφασματων.Για οσους απο εσας εχετε μερακι πολλα μπορουν να γινουν και απο σας τους ιδιους.Καλη επιτυχια!









Σημερα η μερα ηταν λιγο φορτισμενη απο το πρωι .Οχι απο την μια να  προλαβω τον γιατρο απο την αλλη να παρω τα παιδια ,ο καιρος να ειναι μεσα στα δακρυα(βροχερος) η μικρη παλι με πυρετο. Hταν λιγο στεναχωρη η μερα.Δεν πτοουμε ομως ετσι αποφασισα να μπω και να ψαξω για κατι καινουριο .Ετσι βρηκα καποιες νεες ιδεες για διακοσμηση,που μπορουν να χρησιμοποιηθουν σε βαπτησια η γενεθλια.Ελπιζω να σας αρεσουν...Ισως αλλαξει και η διαθεση σας λιγο οπως αλλαξε η δική μου.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε ολες τις γυναικες,μικρες και μεγαλες μαμαδες και μη,γιαγιαδες και θειες.....

1 σχόλιο:

SPYRIDOULA είπε...

Πολύ ωραίες ιδέες!!!