Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Παρασκευή, 4 Μαΐου 2012

Γεια σου ,φιλε μου....

Σημερα η μερα δε λεει να περασει.Ολα φαινονται ακινητα και πως να μην φαινονται οταν πλεον ξερουμε πως δεν θα τον ξαναδουμε.Σημερα εφυγε απο την ζωη ο σκυλος μας Μπετοβεν και η αυλη δε φαινεται ιδια γιατι οπου και να γυρισουμε αυτος δεν ειναι εκει παρα μονο νοερα ,στο μυαλο μας θελουμε να πιστεψουμε πως θα τον δουμε να στεκεται ορθιος και να περιμενει να τον χαιδεψουμε και να τον αγκαλια σουμε. Φιλος  πιστός.Η κτηνιατρος εκανε τα πάντα,νεφρικη ανεπάρκεια ειπε.Τα παιδια δεν το πιστευουν ουτε ο παππους ακομα.Ο καημενος τον ταιζε απο μικρο κουταβι .Δεν ξερω αν καταλαβαινετε γιατι ειναι δυσκολο αν δεν εχεις ζωο να καταλαβεις τον άλλο.Για εναν ανθρωπο ομως ο σκυλος μπορει να ειναι φιλος,συντροφια,φυλακας.!!!Θα σε θυμόμαστε φιλαράκο!

2 σχόλια:

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Σε καταλαβαίνω, σε νοιώθω. Είχαμε κι εμείς σαν παιδιά και πάντα περιβαλλόμαστε από ζώα θείων και γειτόνων.

maya:) είπε...

λυπάμαι πάρα πολύ.......... :(((