Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Σάββατο, 12 Μαΐου 2012

Δωρακια για την γιορτη της μητερας.


Εδω βλεπετε πως εκανα το κολιε για την γιορτη της μητερας.Ανοιξα με τον πλαστη ενα οβαλ σχημα και το τυλιξα απανω σαν παπυρο.Εκανα δυο τρυπες για το κορδονι με ξυλα απο σουβλακι και μετα αφου ειχα ηδη πλασμενα τριανταφυλλακια σε  κοκκινο και ασπρο χρωμα τα τοποθετησα πανω στο σχημα μου και τα εψησα.Το σχεδιο για το κολιε μου ηταν ετοιμο.Επειτα θα το κρεμουσα σε κορδονι.



ΚΗΡΟΠΗΓΙΑ ΑΠΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ

Σιγουρα αυτο ειναι κατι που εχετε ξαναδει .Πηρα διαφορα χρωματα απο κερακια που αγορασα απο το ικεα και αρχισα να τα σταζω σιγα σιγα πανω σε μπουκαλια που ειχα κρατησει.Γυρνουσα το μπουκαλι για να σταξει το κερι οπου το ηθελα.Οταν τελειωσα εβαλα κερια σε φουξ χρωμα και μετα ασορτι κορδελες.Εφτιαξα δυο απο αυτα .Ευχομαι να σας εδωσα καμμια ιδεα .Φυσικα και τα πιο απλα πραγματα ειναι τα πιο ωραια γιατι γινονται παντα με πολλη αγαπη.Μπορειτε επίσης να κοψετε τριανταφυλλα απο τον κηπο σας και να τα τοποθετησετε σε αφρολεξ και μετα να το βρεξετε για να διατηρηθουν,οπως κανουν οι ανθοπωληδες(εχει και ειδικα φελιζον για αυτη την δουλεια αν θελετε να αγορασετε).Δωστε διαφορα ηψη στα λουλουδια σας και βαλτε τα λουλουδια σε πηλινο πιατακι ή καλαθακι της αρεσκειας σας.Ακομη μπορειτε να χρησιμοποιησετε απλο γλαστρακι και να το διακοσμησετε με χρωμα ή ντεκουπαζ.Το αποτελεσμα θα σας καταπληξει!!Φιλακια.http://ekpompi4e.blogspot.gr/2012/05/blog-post_17.html  Σας προτεινω να δειτε και αυτο το βιντεακι απο το καναλιΕ αφιερωμενο στην!! μάνα. Φιλακια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: