Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Παρασκευή, 18 Μαΐου 2012

Ευχαριστω πολυ για την γλυκια προσκληση της MADI'S CREATIONS: ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ....
να παιξω στο παιχνιδι με τις ερωτησεις.Και γω με την σειρα μου απαντω και βαζω αλλα 5 μπλοκ στο παιχνιδι.
1.Το στοιχειο που  με χαρακτηριζει ειναι η φαντασια.
2.Το βιβλίο που έχω διαβασει πάνω απο μια φορά ειναι η Τζέιν Ειρ.
3.Εννοειται πως ψηφιζω!Καποιος επιτελους πρεπει να παρει θεση .
4.Το πουλί.Αν και ιχθυεις στο ζωδιο πάντα ηθελα να απλωσω τα φτερα μου και να πεταξω οπως ενας γλαρος ή ενας αετός.
5.Μόνιμη φυσικα.
6.Διακοπές να΄ναι και οτι να΄ναι!Τα ταξιδια ειναι κομματι της φαντασιας μου.....
7.Δεν αθλούμαι ιδιαιτερα.Φετος αρχισα ομως ποδηλατο.Μεχρι τωρα θα λεγα πως δεν ειχα καποιο αγαπημενο σπορ περα απο τον συγχρονο χορο και το λάτιν που μου αρεσουν αρκετα.
8.P.S I LOVE YOU ....
9.Σιγουρα σπιτι νιωθω πιο οικεια και άνετα.
10.Μηδενιστής feat. DEMY - Μια Ζωγραφιά (Ο Κόσμος Μας) OFFICIAL VIDEO - YouTube
11.Και τα δυο τα λατρευω!!!
Καλω τους  http://angelinart.blogspot.com/
                   http://mayasfairytale.blogspot.com/
http://apinkdreamer.blogspot.com/
 http://aneraida.blogspot.com
http://youaremylittleangel.blogspot.com/  να απαντησουν στις δικες μου ερωτησεις.

1.Ti σημαινει για σενα η λεξη ελευθερια;
2.Αν σου δινονταν η ευκαιρια να κανεις μια ευχη σου πραγματικοτητα ποια θα ήταν αυτή;
3.Τι σημαινει για σενα η πιστη στην αιωνια αγαπη?
4.Με ποιά χρώματα θα εβαφες το δικο σου ουρανιο τοξο;
5.Θα μεινεις και θα παλεψεις ή θα την κανεις με την  πρωτη δυσκολία;
6.Με αριστα το 10  πως βαθμολογεις την Ελλάδα του σήμερα;
7.Τι σημαινει για σενα η θρησκεία?
8.Με τρεις λεξεις πως θα ονομαζες τον ερωτα της ζωής σου?
9.Τι σημαινει για σενα η οικογενεια?
10.Ποσο δεκτικη εισαι?Σε αποψεις ή νεες ιδεες;
11.Τι θα ελεγες σε κάποιον που συνεχως προσβαλλει την προσωπικοτητα σου;






8 σχόλια:

apinkdreamer είπε...

σε ευχαριστω πολυ γλυκια μου για την προσκληση!!!!\να εισαι καλα!!!

MADI creations and not only...... είπε...

Επιτέλους, βρήκα και μία φίλη να της αρέσει το "PS I LOVE YOU"....Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου, μα πιο πολύ καλές οι ερωτήσεις σου... ΦΙΛΙΑ

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

A, Κορίτσια είμαι κι εγώ τρελλή φαν της Αχερν, έχω διαβάσει όλα τα βιβλία της!!

..αγγελoσκονη.. είπε...

απορώ που με βρήκες :) κατά τύχη μπήκα στο παλιό μου μπλογκ και είδα την πρόσκλησή σου :) Ευχαριστώ και θα το κάνω αλλά στο πιο καινούριο μου μπλογκ :) Ελπίζω να μην πειράζει :)

sweet dreams είπε...

Εννειται πως δεν πειραζει!
Ανυπομονω να δω τις απαντησεις!τα λεμε.

sweet dreams είπε...

Ευγενια μου δεν καταλαβα ποιο βιβλιο εννοεις.Αν δεις το μηνυμα απαντησε μου φιλακια.

maya:) είπε...

σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου που διάλεξες και μένα :)) έχω ήδη παίξει στο παιχνίδι των ερωτήσεων σε παλαιότερη ανάρτηση αλλά θα παίξω και στο δικό σου κάλεσμα με μεγάλη χαρά!!όταν κάνω τη σχετική ανάρτηση θα σε ενημερώσω!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!να έχεις ένα υπέροχο weekend!!!!!!!!!!!!meeeoooow!!!

maya:) είπε...

γλυκιά μου μόλις έκανα νέο ποστ κι έπαιξα και στο παιχνίδι που με κάλεσες :) Μπορείς να διαβάσεις τις απαντήσεις μου εδώ http://mayasfairytale.blogspot.com/2012/05/blog-post_30.html πάρα πολλά φιλάκια!!