Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Σάββατο, 2 Ιουνίου 2012

Παιδια χρειαζομαι την βοηθεια σας ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ!

Καλησπερα σε ολους .Παιδια δεν ξερω αν εχει συμβει και σε σας καμμια φορα παντως σε μενα συναιβει πριν τρεις μερες.Εχουν εξαφανιστει τα ονοματα των εγγεγραμενων μελων του μπλοκ μου και δεν ξερω πως μπορω να ξανασυνδεθω μεσω του friend connect για να τα ξαναβρω.Μου γραφει συνεχως να ελεγξω την url μου αλλα δεν καταφερνω τιποτα.Αν γνωριζετε κατι στειλτε καμμια απαντηση .Ευχαριστω εκ των προτερων.....Σας αφιερωνω  ενα τραγουδακι για το απογευμα.Καλο σαββατοκυριακο.http://www.youtube.com/watch?v=C2nXRmo_flc&feature=player_detailpage#t=22s

Δεν υπάρχουν σχόλια: