Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Δευτέρα, 18 Ιουνίου 2012

Ε,καλα!.Μας βλεπω παλι για εκλογες μερος 3ο....Για μια ακομη φορα ο κοσμος εδειξε το ποσο απεγνωσμενος ειναι .Γι΄αυτο επειδη η κατασταση δεν προκειται να αλλαξει και  ας ασχοληθουμε εμεις με κατι μπας και αλλαξουμε διαθεση.Σας εχω ενα φανταστικο βιντεακι με την τεχνικη του paper Mache http://youtu.be/2vlFkRngRQYΣας ευχομαι καλες δημιουργιες!!!!!

1 σχόλιο:

Ανεράιδα είπε...

Γεια σου! Για το στόκο φρόντιζε να βάζεις λίγο κάθε φορά για να μην πέφτει.....στην πρώτη στρώση βάλε λίγο με πινέλο, όταν ξεραθεί καλά, προσθέτεις κι άλλο, μέχρι να σου αρέσει το αποτέλεσμα.....υπάρχει και ειδική πάστα που δίνει το ίδιο αποτέλεσμα....εγώ δε θυμάμαι τι χρησιμοποίησα....καλή επιτυχία!