Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τετάρτη, 11 Ιουλίου 2012

Μια ερωτηση !Αν ξερει καποιος απο δικη του εμπειρια ας μου απαντησει παρακαλω.Η ερωτηση ειναι ιατρικης φυσεως. Αν καποιο παιδι παει για επεμβαση στα κρεατακια θα πρεπει να αφαιρεσει  ταυτοχρονα και τις αμυγδαλες του,ή μονο αν υπάρχει προβλημα ?Δηλαδη θα κανει μονο την επεμβαση στις αμυγδαλες ΄΄η μονο στα κρετακια?Η ερωτηση γινεται γιατι ακουσα πως τα κανουν ταυτοχρονα.Και αν δεν χρειαζεται να αφαιρεθει κατι απο τα δυο γιατι το κανουν?Εκτος αν καταλαβα λαθος!Περιμενω απαντηση σας.Καλο βραδυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: