Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Κυριακή, 15 Ιουλίου 2012

NA ΖΗΣΕΤΕ!!!!!!!!

Μόλις γυρίσαμε απο τον γάμο ενος παιδικου μου φιλου.Τι υπέροχη αίσθηση,ξαναθυμηθήκαμε τα παλιά οπως οταν είμασταν παιδια.Η συγκίνηση ήταν πολλή μεγάλη και οι φιλοι μας οι κοινοι ...Πόσα χρονια ειχαμε να ειδωθούμε!Δε σας έχει τυχει να ξαναβρεθείτε με παλιούς συμμαθητες και φίλους?Πόσο εχουν αλλάξει οι ζωες μας μετα απο τόσα χρόνια αλλά οι αναμνήσεις μένουν πάντα χαραγμένες βαθιά μέσα στην καρδιά μας.Να ζήσετε Δημήτρη και Γωγω και με το καλό να δεχτείτε το μωράκι σας.Καλό βραδυ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: