Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Κυριακή, 26 Αυγούστου 2012

Μπορει κανεις να βοηθησει?

Εχω ξαναζητησει στο παρελθον την βοηθεια σας .Αν μπορειτε παρακαλω ξαναδωστε ενα χερακι βοηθειας γιατι δεν τα πολυκαταλαβαινω τα νεα συστηματα.Πως μπορω να επαναφερω τα μελη απο την παλια διεπαφη του μπλοκερ μου στην νεα?Αρχικα υπηρχε και μια μερα χαθηκαν.Δεν ξερω αν εκανα καποια λαθος κινηση εγω ή αν εγινε απο μονο του.Ειναι κατι σαν το μηνυμα που εμφανιστηκε και στην λαμπρουκα με τους αναγνωστες.Το δικο μου δεν εχει ακομη αποκατασταθει ακομη και δημιουργηθηκε και το αλλο που προανεφερα με την διεπαφη.Οταν κανω προεπισκοπηση φαινονται κανονικα τα μελη και το friendconnect αλλα μολις βγω απο την προεπισκοπηση χανονται. Αν γνωριζει κανεις θελω τα φωτα του!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.....

1 σχόλιο:

ΛΑΜΠΡΙΝΗ είπε...

Γεια σου κοριτσάκι!Στείλε μου το μειλ σου για να σε βοηθήσω!
lgas@otenet.gr