Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Κυριακή, 26 Αυγούστου 2012

Ακομη δεν εχω δεχτει καμμια πιθανη λυση αν και εχουν διαβασει αρκετοι το μηνυμα μου.Τωρα ανησυχω και για το αν εμφανιζονται και τα σχολια στο μπλοκ μου.θα δω πρωτα στα email για να σιγουρευτω.Δεν τοβαζω κατω θα βρω τι συμβαινει να εχετε ενα καλο βραδυ.....

1 σχόλιο:

Χαρά Θ. είπε...

Ειλικρινά δε μπορώ να βοηθήσω.
Είναι κάτι που το έχω συναντήσει σε πολλά μπλογκς τελευταία, χωρίς δική τους (όπως λένε) παρέμβαση. Ισως είναι πρόβλημα του μπλογκερ.
Εγω που πηγαινοέρχομαι απο την παλιά στη νέα διεπαφή, δεn έχω αντι μετωπίσει κάποιο πρόβλημα.
Αν δεις οτι το πρόβλημα δεν αποκαθίσταται κάνε ένα ερώτημα στο Blogger.
Λυπάμαι που δε γνωρίζω...
Ελπίζω κι εύχομαι γρήγορη αποκατάσταση