Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Παρασκευή, 23 Νοεμβρίου 2012

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Γειά σε όλους σας και να καλοσωρίσω  τα νέα μελη στο μπλοκ .Ξέρω πως όλο λέω για φωτο που δεν καταφέρνω να τις βάλω αλλά ειναι αλήθεια.Ως επι το πληστον τραβάω φωτο με το κινητό μου αλλα επειδη πήρα ένα καινούριο δεν βρίσκω τον τρόπο να τις περάσω με αυτό στον υπολογιστή μου.Έτσι σήμερα ότι εφτιαξα το αποθήκευσα στην φωτογραφική μου.
Αχ ,εχουμε τόσο καιρο να τα πούμε και έχω διάθεση για συζήτηση.Λοιπόν σήμερα στόλισα ένα δισκάκι με ποτηράκια και καράφα για λικέρ για τα Χριστούγεννα.

Είναι ένα μπουκάλι απο κρασί και το δισκάκι ένα μικρό πιάτο με ανάγλυφο σχέδιο στο κάτω μέρος.Τα ποτηράκια ήταν απο ένα πάλιο σετ λικέρ απο το οποίο είχα σπάσει το δισκάκι.Τα υλικά που χρειάστηκα πολύ απλά. Χρυσόσκονη,ψεύτικο λουλουδάκι,μπουκάλι απο κρασί,πιάτο ,ατλακόλ και μικρά ποτηράκια.Χρησιμοποιήσα κάθε πράγμα γυάλινο που δεν χρειαζόμουνα.Άς αρχίσουμε λοιπόν....

 Παίρνουμε τα ποτηράκια μας και στο ύψος της μέσης βαζουμε κόλλα και πασπαλίζουμε την χρυσόσκονη ωσότου καλυφθεί καλά το σημείο που θελουμε να διακοσμήσουμε.Το ίδιο κάνουμε και στο κέντρο του μπουκαλιού.Έπειτα βάζουμε το ψεύτικο λουλουδάκι μας και τέλος το λικέρ .
Τοποθετούμε απο κάτω το πιάτο μας για δίσκο και βάζουμε τα ποτηράκια.

Το σετάκι μας είναι έτοιμο να διακοσμήσει το τραπέζι ή το μπουφέ μας.Αυτά για σήμερα την άλλη φορά με άλλες ιδέες για χριστουγεννιατικο ντεκόρ.Να έχετε ένα καλό Σαββατοκύριακο με υγεία και κέφι!!!!!!!!

4 σχόλια:

maya:) είπε...

πάρα πολύ όμορφο!!λαμπερό και γιορτινό!!πολλά μπράβο!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!! happy weekend!!!

kiki είπε...

Καλημέρα!Απλό και πολύ όμορφο μπράβο σου!!!

areti boboti είπε...

Καλως σε βρηκα! Πολυ ομορφες οι δημιουργιες σου, Θα περναω να τις βλεπω.Θα χαρω να σε υποδεχτω κι εγω στο δικο μου blogοσπιτακι. καλες δημιουργιες και πολλα φιλιά!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Ριζική μεταμόρφωση!!!