Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Πέμπτη, 29 Νοεμβρίου 2012

Καλημέρα σε όλους!!!!!Είμαι πολυ χαρούμενη γιατί πρώτον η επέμβαση για αφαιρεση στα κρεατάκια της μικρής μου πέτυχε και  δοξα το θεό όλα πήγαν καλά!!!Και κατά δεύτερο λόγο αν και εν καιρό κρίσης αυτή η απραξεία και η μονιμη σταθερότητα λόγω έλλειψης απασχόλησης δεν μας ρίχνει ,ούτε μας πτοεί αλλά αντίθετα πολλούς απο εμας μας κάνει πιο δυνατούς και πιο δυναμικούς.Ο λόγος αυτην την φορα στο πεθερό μου που αν και συνταξιούχος πάντα θέλει με κάτι να ασχολείται και έτσι με μεγαλη διαθεση και φαντασία μας έδειξε τις καλλιτεχνικές του ανησυχίες για μια ακόμη φορά.Φυσικά το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό και όμορφο.Έχοντας ως θέμα τα Χριστούγεννα  νομίζω οτι είναι μια υπέροχη ιδέα για να την αναρτήσω.Φιλάκια πολλά και να έχετε μια υπέροχη ημέρα.
Το κεράκι είναι φτιαγμένο απο πάλιά κεριά και μέσα έχει κουκουνάρια και βελανίδια.Είναι αρωματισμένο με μύρο και τριγύρω του έχει πλαστικά συρμάτινα φύλλα με ψεύτικο γκί καθώς και ένα κόκκινο ρόδι φτιαγμένο απο πηλό.Απάνω έχω βάλει ένα χρυσό βαμμένο με σπρέυ κουκουνάρι πασπαλισμένο σε ορισμένα σημεία με κόκκινη και ασημι χρυσόσκονη.
Τέλος,τα τραπεζάκια είναι της γιαγιάς βαμμένα σε χρυσό πλέον και βερνικομένα απο τον πεθερό μου και πάνω τους είναι τοποθετημένες οι τελευταίες μου δημιουργίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: