Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου 2013

Για οσους εχουν τρέλα με το ράψιμο.......

Βασικά θα ήθελα να σας καλησπερήσω και να σας ευχηθώ ένα υπέροχο 2013,χωρις κακίες και μίση,όσο είναι εφικτό,υγεία ,αγάπη και πολλή πολλή υπομονή γιατί αισθάνομαι πως την χρειαζόμαστε όλοι!!!Και επειδή δεν είναι καιρός για αγορές ,για όσους έχουν μεράκι και τους αρέσουν οι αλλαγές μπορούν να αρχίσουν την αλλάγη της γκαρνταρόμπας τους ανακυκλώνοντας (αλλάζοντας)τα πάλια τους ρούχα ή ακόμη ράβοντας καινούρια.Για να γίνει όμως αυτό θα χρειαστεί μια κούκλα ραπτικής στα μέτρα τους.Ετσι και γω που τρελαίνομαι για το ράψιμο αν και αυτοδίδακτη ψάχνοντας να βρώ μια κούκλα είδα οτι η τιμή της ήταν λίγο τσιμπιμένη για τα σημερινά δεδομένα,έτσι ανακάλυψα αύτο το φανταστικό βιντεάκι που μας δείχνει πως μπορούμε να φτιάξουμε μια στα μέτρα μας με πολύ λίγο κόστος αρκεί να έχουμε κάποιον να μας βοηθήσει.Ελπίζω να σας φανεί χρήσιμο.Να έχετε ένα καλό βράδυ......
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JFqtWcDxDsI

6 σχόλια:

Μαρία Έλενα είπε...

Καλή Χρονιά με υγεία να έχεις.
Ενδιαφέρον βίντεο.
Φιλάκια ...

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Σπεύδω να το δώ!!!! Αυτοδίδακτη κι εγώ, καλημέρα!

Elena Kaloydia είπε...

απο ραψιμο δεν εχω την παραμικρη ιδεα..αν κ θα θελα να ξερω η αληθεια ειναι.. καλη επιτυχια σου ευχομαι σε ολα κ καλη χρονια

Yris είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
Την κούκλα έτσι όπως την παρουσιάζει το video την έχω κάνει και εγώ με λίγη επιτυχία και το στερέωμα του κονταριού δεν ήταν εύκολο με αποτέλεσμα να γυρίζει συνεχώς η κούκλα γύρω από τον εαυτό της.
Βέβαια το κόστος στην Ελλάδα για την αγορά μιας τέτοιας κούκλας είναι σχεδόν απαγορευτικό για ερασιτέχνη. Έτσι στράφηκα στην διεθνή αγορά και απέκτησα την δική μου ρυθμιζόμενη κούκλα στην μισή τιμή από ό,τι στην Ελλάδα.
Περιμένουμε το δημιουργημά σου και εύχομαι να είναι πολύ καλύτερο από το δικό μου!

Mania είπε...

Το είδα και είναι πολύ κατατοπιστικο βίντεο. Δεν ξέρω όμως αν είναι ευκολο να το κάνω. Το μόνο σίγουρο είναι οτι θα ήθελα και εγώ μία κούκλα. Εχω κοιτάξει για να αγοράσω και πράγματι η τιμή της είναι απογορευτική. Φιλάκια!!

maya =^o^= είπε...

ευχαριστούμε πάρα πολύ για το βιντεάκι!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ναι όντως είναι πολύ ακριβές οι κούκλες!!!