Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013








Λοιπόν γειά σας στην μπλοκοπαρέα και χρόνια σας πολλά.Εχω να σας παρουσιασω μερικές δημιουργίες για την σημερινή ημέρα έτσι για να πάρετε μερικές ιδέες.Εγω έφτιαξα προφιτερόλ,μια τουρτίτσα και έπλεξα φορεσιά για ένα γλαστρακι οπου μέσα εβαλα ενα πλαστικο λουλουδι για κοσμήσω το τραπέζι.


ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΣΟΥ:
5 ΑΥΓΑ
.1 ΠΟΤΗΡΙ ΝΕΡΟ 125ΓΡ.
1 ΠΟΤΗΡΙ ΓΑΛΑ 150ΓΡ.                  ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ ΛΙΩΝΟΥΜΕ ΚΟΥΒΕΡΤΟΥΡΑ 250ΓΡ.

110 ΓΡ.ΒΟΥΤΥΡΟ                            ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΙΓΝΥΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΓΑΛΑ 250ΓΡ. ΣΕ
ΑΛΕΥΡΙ 100 ΓΡ.                              ΚΑΤΣΑΡΟΛΑΚΙ ΝΑ ΛΙΩΣΕΙ     .Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ

                                                           ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΣΤΕΛΙΟΥ ΠΑΡΛΙΑΡΟΥ .ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΙΓΟΥΡΕΨΕΤΕ ΤΙΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΣΑΙΤ ΤΟΥ.



ΛΙΩΝΕΤΕ ΤΟ ΒΟΥΤΥΡΟ ΚΑΙ ΒΑΖΕΤΕ ΤΟ ΓΑΛΑ,ΝΕΡΟ,ΒΟΥΤΥΡΟ .ΜΕΤΑ ΑΦΟΥ ΧΥΛΩΣΟΥΝ ΣΑΝ ΖΥΜΑΡΙ ΑΦΟΥ ΘΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΓΑ.ΤΑ ΨΗΝΕΤΕ ΣΤΟΥΣ 200 ΒΑΘΜΟΥΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ.
ΜΕ ΤΗΝ ΖΥΜΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΨΕ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΥΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΡΓΗΣΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ!!!!!!!!



ΤΟΥΡΤΑ
ΤΗΝ ΣΙΡΟΠΙΑΣΑ ΜΕ ΖΑΧΑΡΗ ,ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΛΙΚΕΡ.
1 ΠΡΟΣ 1 Η ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΚΟΥΤΑΛΙΕΣ ΛΙΚΕΡ.(ΘΑ ΠΕΡΙΣΣΕΨΕΙ)
ΜΕΣΑ ΕΒΑΛΑ ΚΡΕΜΑ ΦΡΑΟΥΛΑ ΓΙΩΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ ΚΑΙ ΕΞΩ ΣΑΝΤΙΓΥ ΦΥΤΙΚΗ ΜΕ ΒΥΣΣΙΝΟ ΓΛΥΚΟ.

ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΦΟΥΡΝΟΥ.
ΕΒΡΑΣΑ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΒΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΕΒΑΛΑ ΦΕΤΕΣ ΓΑΛΟΠΟΥΛΑΣ ,ΜΠΕΙΚΟΝ ΚΑΙ ΣΑΛΑΜΙ ΑΕΡΟΣ.ΕΚΟΨΑ ΣΕ ΦΕΤΕΣ ΚΑΣΕΡΙ ΚΑΙ ΑΡΑΙΩΣΑ ΚΡΕΜΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ MULTI CREAM ΤΟΥ ΤΟRRE.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΣΑΣ.ΦΙΛΑΚΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: