Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Δευτέρα, 29 Απριλίου 2013

Μας έπιασε η άνοιξη και η έμπνευση!!!

Πριν καιρό σας είχα πεί να μην πετάτε τίποτα.Τουλαχιστον αν έχετε χωρο .Ετσι και γω κράτησα το χαρτόνι της συσκευασιας απο την ηλεκτρ΄.σκουπα που πήρα και το μετετρεψα σε δυο θηκες για αλληλογραφία.


Πρώτα χωρισα το χαρτόνι σε δυο παραλληλογραμμα και τα εκοψα.
Μετα με ένα ψαλίδι με ειδικη αιχμή έκοψα τις ακρες των χαρτονιων σε σχημα κυματιστό.
Τσακισα το κάτω μέρος  και έκανα τρυπες οπου πέρασα κορδέλα για να ανοιγει.Επιτα το έβαψα και έκοψα μια χαρτονένια πεταλούδα που την κόλλησα υστερα πάνω στην θηκη μου. Κάτι αντιστοιχο έκανα και στης μικρής μου την θήκη άλλα με θέμα τα ζωα οπως μου ζητησε.


Σας εύχομαι καλές δουλειές και θα τα πουμε σύντομα και με άλλες χειροποίητες δημιουργίες!














α.

Δεν υπάρχουν σχόλια: