Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Παρασκευή, 26 Ιουλίου 2013

Καλησπερα σας καλοι μου φίλοι.Εχει ερθει το καλοκαιρι και ολοι λιγο πολυ θα φυγουμε εστω και κανα διήμερο για κανα μπανάκι.Σε σας εχω ένα βιβλιο που διαβάζω τωρα και ίσως σας αρέσει!

Δεν γνωριζα την συγγραφέα παρα μόνο απο τις διαφημίσεις .Δεν είχα διαβασει ποτε κατι δικό της γιατί δεν έτυχε.Την προηγούμενη βδομάδα την ειδαμε με τον συζυγο μου ενα πρωι καλεσμενη σε μια εκπομπή και μου άρεσε πολυ ο τροπος που μιλησε ,η απλότητα της και η δύναμη που αντλει μέσα απο το γράψιμο απέναντι στο πρόβλημα υγειας που αντιμετωπιζει.Ετσι ξεκίνησα χθές να διαβαζω αυτό το βιβλίο της που δανείστηκα απο μια βιβλιοφάγο γειτόνισσα .

Αν δεν τα ξαναπούμε συντομα ειναι επειδή μαλλον θα παμε για κανα μπανάκι ή θα βυθιστώ μεσα σε κανα άλλο βιβλίο.Ευχομαι σε ολους να ξεχαστειτε και λιγο μακρυα απο το άγχος και την καθημερινότητα και να περασετε για λιγο καλα έστω ακόμη και μέσα απο τις σελίδες ενός βιβλίου.Καλη επιτυχία στα παιδια που περιμένουν αποτελέσματα των εξετάσεων και καλό καλοκαίρι....

Δεν υπάρχουν σχόλια: