Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Σάββατο, 31 Αυγούστου 2013

Γεια σε ολους !!!!

Εχουμε καιρο να τα πουμε και μου λειψατε .Επιστροφη στην βαση λοιπον και καιρός να βαλουμε την ζωη μας σε προγραμμα προσπαθωντας να αφησουμε στην ακρη τις ωραιες εμπειριες του καλοκαιριού αλλα εχοντας τες βαθια μεσα στο συρταρι  της καρδιάς μας.Σημερα λοιπον σας κερνάω ολους και  σας ευχαριστώ που τοσα χρονια μου κρατατε συντροφια και με στηρίζετε. Χάρη σε σας και σε όλη την θετική ενέργεια που μου δίνετε φέτος κατάφερα μετα απο τρίτη προσπάθεια να περασω στο πανεπιστήμιο στην σχολη που ηθελα επειδη τα αγαθά κόποις κτώνται!Ενα μεγαλο ευχαριστώ και μια τουρτίτσα για το κερασμα ,ειναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω.
Συγχαρητήρια σε όσους πέρασαν φέτος σας ευχομαι καλές σπουδες και καλή υπομονή......

Δεν υπάρχουν σχόλια: