Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2013

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ....

Καλησπέρα σε όλους!Σήμερα η μέρα ήταν εξουθενωτική ,οχι να παω στο πανεπιστημιο όχι να προλάβω να πάρω τα παιδια απο το σχολείο.Τι να πρωτοκάνω.Ευχομαι να τα καταφέρω .Προς το παρόν ψιλοαγχώθηκα για πρωτη φορα να πω την αλήθεια.Οι καθηγητες μιλούσαν μονο στα ιταλικά και στα αγγλικά .Το περιμενα γιατι θα πρεπει να εξασκηθούμε αλλά ηταν αυτό που λέμε κατευθείαν στα βαθιά. Σας υπόσχομαι ομως πως δεν θα σας αφήσω και θα ετοιμασω οτι μπορω για τα Χριστούγεννα.Να μου πείτε και σεις την γνώμη σας που ξέρετε ποσο πολύτιμη είναι για μένα. Να εχετε ένα καλό απόγευμα ,δημιουργικο και αν θέλετε οσοι έχετε χρονο να πάρετε και καμμια ιδέα για τα Χριστούγεννα έχω να σας προτείνω την Μartha Stewart.Εχει πολλά να σας διδάξει.Φιλάκια πολλά.http://www.marthastewart.com/924328/good-thing-how-make-paper-tree-skirt

Δεν υπάρχουν σχόλια: