Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Κυριακή, 2 Φεβρουαρίου 2014

ciao a tutti!

Sono sweetdreams e provo un modo per praticare la mia conoscienza in italiano.Se qualcuno conosce per favore corretti miei sbagli.Grazie tanto. Adesso,oggi preparemo una  dolce ricietta per una fasteggiata dei bambini http://ricette.giallozafferano.it/images/ricette/22/2259/preview.jpg
sul questo sito potete vedere molti altri video interessanti!Buona serata....
Γεια σας και πάλι .Εχω λίγο αρχίσει να κάνω πρακτική στα ιταλικά μου γι'αυτό κάποιες φορές θα γραφω και στις δυο γλωσσες . Αν κάποιος γνωρίζει την ιταλική και ξέρει ας με διορθώνει που και που θα το εκτιμησω ιδιαίτερα.Αν πάλι κάπιος θέλει να καταλάβει τι γράφω στην άλλη γλώσσα δεν έχει παρα να μεταφράσει στο google translate. Σήμερα βάζω μια συνταγη για πάρτυ μια που πλησιάζουν και οι απόκριες.....Φιλακια.baci...

Δεν υπάρχουν σχόλια: