Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τρίτη, 3 Ιουνίου 2014

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΓΧΟΣ!

Οι μικροί μελλοντικοί παντοκράτορες είναι στην διαδικασία δοκιμασίας και στην αξιολόγηση των γνώσεων τους δίνοντας τον καλύτερο τους εαυτό σ' έναν οικογενειακό αγώνα γιατί μαζί με τα παιδιά μάχονται και οι γονείς. Εύχομαι ο ατέλειωτος αυτός αγώνας να φτάσει στο τέλος του και η νίκη να είναι η ίδια είτε το αποτέλεσμα είναι θετικό είτε αρνητικό γιατί στην ζωή ο νικητής είναι αυτός που έχει τα κότσια να τολμήσει να κάνει την δοκιμή και να πηδήξει  και οταν πέσει κάτω έχει τη δύναμη να ξανασηκωθεί. Συγχαρητήρια λοιπόν παιδιά και γονείς σε όλους όσους μοχθείτε αυτήν την στιγμή για ένα καλύτερο αύριο ,στηρίζοντας τους δημιουργούς του μέλλοντος μας ,τα παιδιά .Μια καινούρια ημέρα ελπίδας διαγράφεται πλέον στον ορίζοντα μια μέρα ηλιόλουστη με φόντο το ουράνιο τόξο και είναι δημιουργία δική  σας.Καλή επιτυχία σε όλους.!!!!Σας αφιερώνω το παρακάτω τραγουδάκι που με κάνει να ταξιδεύω κάθε φορά που το ακούω φτάνοντας και γώ στο δικό μου ουράνιο τόξο.Να έχετε μια καλή και δημιουργική ημέρα. Φιλάκια
.http://youtu.be/K5KAc5CoCuk                   

Dernière Danse

Δεν υπάρχουν σχόλια: