Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Πέμπτη, 25 Δεκεμβρίου 2014

 Χρόνια πολλά και Καλά Χριστούγεννα!
Μερικές φορές ψάχνουμε να βρούμε τι δώρο μπορούμε να κάνουμε σε κάποιον ή πως να στολίσουμε το σπίτι μας.Εδώ έχω μερικά πραγματάκια που έφτιαξα με πολύ απλά υλικά.
Ελπίζω να σας βοηθήσω να πάρετε καμμιά ιδέα.

 Το παραπάνω χριστουγεννιάτικο στολίδι  έγινε ενώνοντας κλαδιά και τοποθετώντας πάνω του διάφορα χριστουγεννιατικα στοιχεία.Το αποτέλεσμα το είδατε.
 Άλλο ένα ωραίο δωράκι είναι η τοποθέτηση γιακά ή μικρης μποτονιέρας πάνω σε ένα σκετο μπλουζάκι για να το στολίσετε.


Να έχετε ένα καλό, δημιουργικό, γεμάτο υγεία 2015 με μπολικη δόση αγάπης και υγείας.Καλό βράδυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: