Σελίδες

Καλοσώρισμα

Σας καλοσωρίζω στην ολόφρεσκη προσωπική μου σελίδα.H δημιουργική εργασία ήταν πάντα για μένα ένας τρόπος χαλάρωσης και ηρεμίας. Εδώ θα σας παρουσιάζω οτι καινούργιο έχω δημιουργήσει. Εύχομαι να σας αρέσει!
Αν θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να μπείτε στο προφίλ μου!

Τρίτη, 1 Μαΐου 2012

ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ!



Η σημερινη ημερα ειναι οπως αρμοζει για την ημερα αυτη.Κριμα που δεν μπορω να την χαρω οπως ολοι μια που μια μικροιωσουλα δεν με αφηνει να βγω εξω απο το σπιτι.Παρολα αυτα χαιρομαι δικες σας δημιουργιες απο πρωτομαγιατικα στεφανια οπως αυτο της stefani.Τελος θα ηθελα να σας παρουσιασω το συρταρι μου το οποιο θα παρει μερος στην εκθεση που διοργανωσε η Ρένα Δια χειρος.Επιτελους το τελειωσα στο εσωτερικο.Μενουν κατι μικρολεπτομερειες .Ελπιζω η εκθεση να μπορεσει να ενισχυσει τον συλλογο καρκινοπαθων που χρειαζονται την βοηθεια μας .Και μην ξεχνατε ολοι μαζι μπορουμε!Σας περιμενουμε...

2 σχόλια:

christinaD είπε...

Καλή πρωτομαγιά να έχεις έστω και σπίτι!!

Rena Christodoulou είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!!!
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!