Καλως ήρθατε στην ολόφρεσκη σελίδα μου.
Ελπίζω να σας αρέσει!!!
Σήμερα έχω επέτειο γάμου. 8 χρόνια παντρεμένοι!Πότε πέρασαν?
Λήψη συνδέσμου
Facebook
X
Pinterest
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Άλλες εφαρμογές
Έκανα αυτην την τουρτίτσα ελπίζω να φαινεται καλα.Δυστυχώς η ζαχαροπαστα μου δεν εγινε καλη .Το φιογκάκι μου έπεσε και δεν κάθησε όρθιο.Αν έχει κανείς καμμια συμβουλή ας στειλει κανα μηνυματακι.Μην κανω τα ίδια λάθη και στην τούρτα γενεθλίων της κορης μου. Ευχαριστώ.
Η τούρτα είναι με κουβερτούρα και ζαχαρόπαστα για ντεκόρ. Δυστυχως αυτήν την φορά δεν είχα χρόνο να τραβήξω φωτογραφίες στην επόμενη όμως υπόσχομαι να βάλω.
ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΕΤΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ 28 ΜΑΙΟΥ...(ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ )Η ΖΑΧΑΡΟΠΑΣΤΑ ΜΑΛΛΟΝ ΗΘΕΛΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΖΑΧΑΡΗ ΑΧΝΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΕΙΔΙΚΗ ΣΆΥΤΟ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΣΤΙΜΗ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ!!
Χρόνια σας Πολλά και πάντα ευτυχισμένοι!! Για τη ζαχαρόπαστα, πρέπει να σχηματίζεις τη φιγούρα και μετά να τη βάζεις στο ψυγείο να σταθεροποιείται...το εχω πάθει κι εγώ!
Ευχαριστω πολυ και σεις οτι ποθείτε! Να χαίρεστε τα παιδάκια σας. Οσο για την ζαχαροπαστα πες μου σε παρακαλω ανεράιδα την συνταγη σου μήπως κανω κατι λαθος.Και θέλω να ρωτήσω όταν κάνεις τα σχεδια μετα απο ποση ωρα πετρωνει το μειγμα? πως τα φυλαω στο ψυγειο?σε ζελατινη,ταπερ και για ποσο καιρο αντεχουν.Σε ζαλισα πάλι!
Σχόλια
7 χρόνια: Μπρούτζινη επέτειος
25 χρόνια: Αργυρή επέτειος
50 χρόνια: Χρυσή επέτειος
Ο άντρας και η γυναίκα είναι δυο κλειδωμένα συρτάρια, που στο ένα βρίσκεται το κλειδί του άλλου.
Χιλιάδες ευχές για την σημερινή επέτειό σας.!!!!!
Πάντα μαζί και αγαπημένοι!!!!!
Να χαίρεστε τα παιδάκια σας.
Οσο για την ζαχαροπαστα πες μου σε παρακαλω ανεράιδα την συνταγη σου μήπως κανω κατι λαθος.Και θέλω να ρωτήσω όταν κάνεις τα σχεδια μετα απο ποση ωρα πετρωνει το μειγμα? πως τα φυλαω στο ψυγειο?σε ζελατινη,ταπερ και για ποσο καιρο αντεχουν.Σε ζαλισα πάλι!