Καλως το ελαφακι! Λήψη συνδέσμου Facebook X Pinterest Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Άλλες εφαρμογές Νοεμβρίου 26, 2011 Σας παρουσιαζω με μεγαλη τιμη τον Ρουντολφ μου.Καθως και το ελατακι της προηγουμενης αναρτησης στολισμενο.Οπως σας ειπα η τσοχα ειναι ενα πανεμορφο υλικο για στολιδακια.Ετσι εκανα και φετος μερικα.Σας προτεινω για αλλη μια φορα να μην πετατε τιποτα κυριως χαρτια απο κουτια συσκευασιαs προιντων ειναι αρκετα ανθεκτικα. Κοψτε τα σε διαφορα σχηματα ή κρατηστε την αρχικη τους μορφη.Σιγουρα θα φανουν χρησιμα..Να μην ξεχασω να σας δειξω το πατρον που σχεδιασα για τον ταρανδο!(ειναι αναρτημενο στην αναρτηση με το υφασμα απλα ειναι δικο μου αν θελετε καντε το μεγεθυνση αναλογα με το ποσο μεγαλο θελετε τον δικο σας).Μεχρι να ολοκληρωσω ολο αυτο που θελω να κανω θα χρειαστω κανα δυο αναρτησεις ακομη....Φιλακια και καλο σαββατοκυριακο. Λήψη συνδέσμου Facebook X Pinterest Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Άλλες εφαρμογές Σχόλια
Σχόλια