Για οσους εχετε ροδιά στον κηπο σας ή στο χωριο σας μπορειτε να τα βαψετε με σπρει σε χρυσο ή ασημί οπως εκανα στην εικονα και να βαλετε σε μερικα σημεια χρυσοσκονη με glitter.Οπως επισης να αποξηρανετε πορτοκαλια και να τα χρησιμοποιησετε για ντεκόρ στην πιατέλα ή οπου αλλου θέλετε.
Σχόλια
ευχαριστώ για την ιδέα!!